Публікація:
Формування конкурентних переваг та кон'юнктури ринку на засадах бенчмаркінгу

dc.contributor.authorПерерва, Петро Григоровичuk
dc.contributor.authorКобєлєва, Тетяна Олександрівнаuk
dc.contributor.authorТкачова, Надія Петрівнаuk
dc.date.accessioned2019-02-18T08:02:02Z
dc.date.available2019-02-18T08:02:02Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationПерерва П. Г. Формування конкурентних переваг та кон'юнктури ринку на засадах бенчмаркінгу / П. Г. Перерва, Т. О. Кобєлєва, Н. П. Ткачова // Стратегія інноваційного розвитку економіки: бізнес, наука, освіта : зб. матеріалів 4-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 11-14 квітня 2012 р. / ред.: П. Г. Перерва, О. Д. Матросов, О. І. Савченко ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2012. – С. 147-149.uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-6618-0380
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/39723
dc.language.isouk
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"uk
dc.subjectпідприємство машинобудівнеuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectефект синергетичнийuk
dc.subjectбенчмаркінг конкурентно-синергетичнийuk
dc.subjectпартнерuk
dc.titleФормування конкурентних переваг та кон'юнктури ринку на засадах бенчмаркінгуuk
dc.typeThesisen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication8605eb4c-7162-458d-9c83-a0a1ae91218e
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery8605eb4c-7162-458d-9c83-a0a1ae91218e

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
Pererva_Formuvannia_konkurentnykh_2012.pdf
Розмір:
299.43 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Опис:

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
11.25 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: