Публікація:
Стратегія бренду для забезпечення конкурентоспроможності промислового підприємства

dc.contributor.authorТкачова, Надія Петрівнаuk
dc.contributor.authorПерерва, Петро Григоровичuk
dc.date.accessioned2022-05-23T19:12:50Z
dc.date.available2022-05-23T19:12:50Z
dc.date.issued2022
dc.description.abstractОбґрунтовано, що основним елементом конкуренції на ринку є продукт або продукт, за допомогою якого споживач задовольняє свої потреби, а виробник отримує необхідний йому дохід, тому конкурентоспроможність продукту, а не виробника або галузі, є основною концепцією конкуренції.uk
dc.identifier.citationТкачова Н. П. Стратегія бренду для забезпечення конкурентоспроможності промислового підприємства / Н. П. Ткачова, П. Г. Перерва // Україна у світових глобалізаційних процесах: культура, економіка, суспільство : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., 23-24 березня 2022 р. / Київ. ун-т культури ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. – Київ : ВЦ КНУКіМ, 2022. – Ч. 2. – С. 83-85.uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56948
dc.language.isouk
dc.publisherКиївський національний університет культури і мистецтвuk
dc.subjectбрендінгuk
dc.subjectвартістьuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectпромислові підприємстваuk
dc.titleСтратегія бренду для забезпечення конкурентоспроможності промислового підприємстваuk
dc.typeThesis
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication8605eb4c-7162-458d-9c83-a0a1ae91218e
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery8605eb4c-7162-458d-9c83-a0a1ae91218e

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
Tkachova_Stratehiia_brendu_2022.pdf
Розмір:
519.27 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
11.25 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: