Публікація:
Розвиток методів позиціонування товару на ринку

dc.contributor.authorШаповал, Віктор Вячеславовичuk
dc.contributor.authorКосенко, Олександра Петрівнаuk
dc.contributor.authorПерерва, Петро Григоровичuk
dc.date.accessioned2022-12-10T13:06:35Z
dc.date.available2022-12-10T13:06:35Z
dc.date.issued2022
dc.description.abstractОбгрунтовано, що позиціювання товару дозволяє відрізнятися від конкурентів, завоювати лояльність аудиторії та підвищити рівень її утримання. Ретельно продумана стратегія позиціонування товару допомагає підприємству побудувати чіткий образ бренду в голові споживача та зайняти своє місце на ринку. Саме це мотивує клієнтів купувати продукти підприємства, навіть не замислюючись.uk
dc.identifier.citationШаповал В. С. Розвиток методів позиціонування товару на ринку / В. С. Шаповал,, О. П. Косенко, П. Г. Перерва // Бухгалтерський облік, контроль та аналіз в умовах фнституційних змін : зб. наук. пр. Всеукр. наук.-практ. конф., [27 жовтня 2022 р.] / орг. ком.: Н. Канцедал [та ін.] ; Полтав. держ. аграрний ун-т. – Полтава : ПДАУ, 2022. – С. 1149-1151.uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/59999
dc.language.isouk
dc.publisherПолтавський державний аграрний університетuk
dc.subjectпозиціонуванняuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectпопитuk
dc.subjectпропозиціяuk
dc.subjectпідприємстваuk
dc.titleРозвиток методів позиціонування товару на ринкуuk
dc.typeArticleen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication6bdb0863-f812-4c83-b4e4-1eea6c5fad34
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery6bdb0863-f812-4c83-b4e4-1eea6c5fad34

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
Shapoval_Rozvytok_metodiv_2022.pdf
Розмір:
778.73 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
11.25 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: