Публікація: Моделювання марктенгової програми підприємства
Вантажиться...
Дата
ORCID
DOI
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Доведено, що моделювання маркетингової програми дозволяє підприємствам створювати ефективні стратегії маркетингу, забезпечувати успішне просування продуктів і послуг, а також досягати конкурентної переваги на ринку
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Масалаб О. В. Моделювання маркетингової програми підприємства / О. В Масалаб, В. Я. Заруба // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 32-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2024, [22-25 травня 2024 р.] / ред. Є. І. Сокол ; уклад. Г. В. Лісачук. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 829.