Публікація:
Формування дорожної карти впровадження інтернету речей та маркетингу в агропромисловому комплексі

Ескіз

Дата

2022

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Полтавський державний аграрний університет

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Доведено, що завдяки реалізації «дорожньої карти» близько третини підприємств агропромислового комплексу використовуватимуть Інтернет речей та його маркетингове забезпечення у виробничо-господарській діяльності.

Опис

Ключові слова

інтеренет речей, агропромисловий комплекс, економіка, маркетинг, ефективність

Бібліографічний опис

Косенко С. А. Формування дорожної карти впровадження інтернету речей та маркетингу в агропромисловому комплексі / С. А. Косенко, Н. П. Ткачова, П. Г. Перерва // Урожайність та якість продукції рослинництва за сучасних технологій вирощування : матеріали наук.-практ. інтернет-конф., присвячена пам'яті проф. Г. П. Жемели, 30 вересня 2022 р. / редкол.: В. В. Гангур [та ін.] ; Полтав. держ. аграрний ун-т. – Полтава : ПДАУ, 2022. – С. 259-262.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced