Публікація: Вплив кон'юнктури товарного ринку на етапи життєвого циклу конкурентної переваги
Дата
2013
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Сумський державний університет
Анотація
Оцінювання та аналіз ринкової кон'юнктури є необхідною умовою для формування державної економічної і соціальної політики регулювання ринку, боротьби з інфляційними процесами, розробки відповідних законопроектів. Стан ринкової кон’юнктури є основою для розробки програми дій кожного підприємства на ринку своєї продукції, визначає місце і роль підприємства в економічній системі суспільства.
Опис
Ключові слова
підприємство промислове, розвиток інноваційний, конкурентоспроможність, потенціал стратегічний
Бібліографічний опис
Перерва П. Г. Вплив кон'юнктури товарного ринку на етапи життєвого циклу конкурентної переваги / П. Г. Перерва, Т. О. Кобєлєва, Н. П. Ткачова // Зб. тез доп. 7-ї Міжнар. наук.-практ. конф. "Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу”, 26-28 вересня 2013 р. – Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. – С. 213-215.