Публікація:
Вплив кон'юнктури товарного ринку на етапи життєвого циклу конкурентної переваги

dc.contributor.authorПерерва, Петро Григоровичuk
dc.contributor.authorКобєлєва, Тетяна Олександрівнаuk
dc.contributor.authorТкачова, Надія Петрівнаuk
dc.date.accessioned2017-01-30T12:57:38Z
dc.date.available2017-01-30T12:57:38Z
dc.date.issued2013
dc.description.abstractОцінювання та аналіз ринкової кон'юнктури є необхідною умовою для формування державної економічної і соціальної політики регулювання ринку, боротьби з інфляційними процесами, розробки відповідних законопроектів. Стан ринкової кон’юнктури є основою для розробки програми дій кожного підприємства на ринку своєї продукції, визначає місце і роль підприємства в економічній системі суспільства.uk
dc.identifier.citationПерерва П. Г. Вплив кон'юнктури товарного ринку на етапи життєвого циклу конкурентної переваги / П. Г. Перерва, Т. О. Кобєлєва, Н. П. Ткачова // Зб. тез доп. 7-ї Міжнар. наук.-практ. конф. "Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу”, 26-28 вересня 2013 р. – Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. – С. 213-215.uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26758
dc.language.isouk
dc.publisherСумський державний університетuk
dc.subjectпідприємство промисловеuk
dc.subjectрозвиток інноваційнийuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectпотенціал стратегічнийuk
dc.titleВплив кон'юнктури товарного ринку на етапи життєвого циклу конкурентної перевагиuk
dc.typeThesisen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication8605eb4c-7162-458d-9c83-a0a1ae91218e
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery8605eb4c-7162-458d-9c83-a0a1ae91218e

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
Pererva_Vplyv_koniuktury_2013.pdf
Розмір:
185.11 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
11.23 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: