Товарна інноваційна політика

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2007

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Університетська книга

Анотація

У підручнику висвітлюються теоретичні і методичні засади маркетингу продуктових інновацій, методи ефективного застосування результатів наукових досліджень для створення конкурентоспроможних товарів, сучасні методи і прийоми генерування і відбору ідей, питання функціонально-економічного аналізу конструкцій і технологій виготовлення нових товарів, методи обґрунтування відповідності нових товарів ринковим вимогам. Містить велику кількість прикладів і фактичних матеріалів, що ілюструють теоретичні положення курсу.

Опис

Ключові слова

методи генерації, інноваційний процес, застосування дерева рішень, інформаційний потенціал, життєвий цикл товарів

Бібліографічний опис

Ілляшенко С. М. Товарна інноваційна політика : підручник / С. М. Ілляшенко, Ю. С. Шипуліна ; Сум. держ. ун-т. – Суми : Університетська книга, 2007. – 281с.