Публікація: Діагностика ефективності використання інструментів цифрового маркетингу для відновлення підприємств у повоєнний період
Вантажиться...
Дата
Автори
DOI
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана
Анотація
Обґрунтовано доцільність застосування концепції антикризового маркетингу для планування маркетингової діяльності підприємств у повоєнний період. Визначено переваги застосування цифрового маркетингу у повоєнний період. Систематизовано показники, які потребують діагностування при оцінюванні ефективності використання інструментів цифрового маркетингу у повоєнний період.
Опис
Бібліографічний опис
Ларка Л. Діагностика ефективності використання інструментів цифрового маркетингу для відновлення підприємств у повоєнний період / Л. Ларка // Маркетинг в Україні = Marketing in Ukraine : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 20 жовтня 2023 р. / редкол.: А. В. Федорченко [та ін.] ; Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана. – Київ : КНЕУ, 2023. – С. 275-276.