Публікація:
Взаємозв'язок економічних, соціальних, психологічних складових в процесі прийняття споживачем рішення про купівлю

Ескіз

Дата

2018

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

поведінка споживачів, продукт, психологічний аспект, когнітивні процеси людини, увага, сприйняття, відчуття, модель AlDМA

Бібліографічний опис

Єгурнова Д. С. Взаємозв'язок економічних, соціальних, психологічних складових в процесі прийняття споживачем рішення про купівлю / Д. С. Єгурнова, Д. В. Райко // XII Міжнародна науково-практична конференція магістрантів та аспірантів : матеріали конф., 17-20 квітня 2018 р. : у 3 ч. Ч. 1 / ред. Є. І. Сокол ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2018. – С. 184.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в