Публікація:
Сили притягання і поштовху міжнародного маркетингу

dc.contributor.authorТкачова, Надія Петрівнаuk
dc.contributor.authorКобєлєв, Валерій Миколайовичuk
dc.contributor.authorПерерва, Петро Григоровичuk
dc.date.accessioned2022-06-25T10:24:05Z
dc.date.available2022-06-25T10:24:05Z
dc.date.issued2022
dc.description.abstractДоведено, що управління експортом і міжнародний маркетинг тісно пов'язані, але відрізняються. Управління експортом передбачає лише управління міжнародною торгівлею з країни перебування (експортера) до країни-гостя (імпортера). Це обмежується управлінням потоком товарів або послуг. У той час як міжнародний маркетинг - це всеосяжний і інтегрований термін, який також охоплює експорт продукції.uk
dc.identifier.citationТкачова Н. П. Сили притягання і поштовху міжнародного маркетингу / Н. П. Ткачова, В. М. Кобєлєв, П. Г. Перерва // Аспекти стабільного розвитку економіки в умовах ринкових відносин : матеріали 17-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 26 травня 2022 р. / ред. кол.: О. О. Непочатенко [та ін.]. – Умань : УНУС, 2022. – С. 126-128.uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57453
dc.language.isouk
dc.publisherУманський національний університет садівництваuk
dc.subjectміжнародний маркетингuk
dc.subjectсили притяжінняuk
dc.subjectсили поштовхуuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectпромислові підприємстваuk
dc.titleСили притягання і поштовху міжнародного маркетингуuk
dc.typeThesisen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication8605eb4c-7162-458d-9c83-a0a1ae91218e
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery8605eb4c-7162-458d-9c83-a0a1ae91218e

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
Tkachova_Syly_prytiahannia_2022.pdf
Розмір:
667.22 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
11.25 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: