Публікація:
Маркетингові моделі комерціалізації результатів інноваційної діяльності

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Херсонський державний аграрний університет

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Доведено, що перед описом системи управління комерціалізації, слід визначитись з місцем процесів комерціалізації та трансферту в здійсненні інноваційної діяльності та їх співвідношенням один до одного. Процес трансферу є складовою процесу комерціалізації так як здійснює передачу об'єкта до споживача і тим самим завершує процес комерціалізації результатом - фактом купівлі-продажу.

Опис

Бібліографічний опис

Косенко А. В. Маркетингові моделі комерціалізації результатів інноваційної діяльності / А. В. Косенко, В. М. Кобєлєв, М. В. Маслак // Сучасний менеджмент: проблеми та перспективи розвитку : матеріали 5-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 29 травня 2020 р. – Херсон : ХДАУ, 2020. – С. 159-162.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в