Публікація:
Маркетингові моделі комерціалізації результатів інноваційної діяльності

dc.contributor.authorКосенко, Андрій Васильовичuk
dc.contributor.authorКобєлєв, Валерій Миколайовичuk
dc.contributor.authorМаслак, Марія Володимирівнаuk
dc.date.accessioned2020-09-16T12:52:18Z
dc.date.available2020-09-16T12:52:18Z
dc.date.issued2020
dc.description.abstractДоведено, що перед описом системи управління комерціалізації, слід визначитись з місцем процесів комерціалізації та трансферту в здійсненні інноваційної діяльності та їх співвідношенням один до одного. Процес трансферу є складовою процесу комерціалізації так як здійснює передачу об'єкта до споживача і тим самим завершує процес комерціалізації результатом - фактом купівлі-продажу.uk
dc.identifier.citationКосенко А. В. Маркетингові моделі комерціалізації результатів інноваційної діяльності / А. В. Косенко, В. М. Кобєлєв, М. В. Маслак // Сучасний менеджмент: проблеми та перспективи розвитку : матеріали 5-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 29 травня 2020 р. – Херсон : ХДАУ, 2020. – С. 159-162.uk
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/48241
dc.language.isouk
dc.publisherХерсонський державний аграрний університетuk
dc.subjectпромислові підприємстваuk
dc.subjectнаукові розробкиuk
dc.subjectЯпоніяuk
dc.subjectСШАuk
dc.subjectНімеччинаuk
dc.subjectнаукові дослідженняuk
dc.subjectтехнологічні проектиuk
dc.subjectдержавне фінансуванняuk
dc.titleМаркетингові моделі комерціалізації результатів інноваційної діяльностіuk
dc.typeThesisen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication8d8cdfe3-a969-4258-8c09-1fe7328a90fa
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery8d8cdfe3-a969-4258-8c09-1fe7328a90fa

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
Kosenko_Marketynhovi_modeli_2020.pdf
Розмір:
246.33 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Опис:

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
license.txt
Розмір:
11.25 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: