Публікація:
Місце рекламних технологій у маркетинговій комунікаційній політиці підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Бібліографічний опис

Батраченко Д. Ю. Місце рекламних технологій у маркетинговій комунікаційній політиці підприємства [Електронний ресурс] / Батраченко Д. Ю., Романчик Т. В. // Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 18-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 19-22 листопада 2024 р. / гол. Є. І. Сокол ; оргком.: Р. П. Мигущенко [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 446-447. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84502.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в