Психолого-педагогічна модель організації спілкування як фактору виховання моральних якостей учнів училищ фізичної культури

Ескіз

Дата

2011

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Запропоновано модель організації виховного спілкування тренерів з учнями училищ фізичної культури з метою виховання їх моральних якостей. Показано, що вирішення виховних завдань відбувається у розпланованій комплексній виховній роботі. Визначено форми, методи, засоби та прийоми виховного спілкування, за якими відбувається перетворення загальноприйнятих морально-етичні норми та правил в особистісні моральні потреби і переконання
The model of organization of educator intercourse of trainers is offered with a student schools of physical culture with the purpose of education of their moral qualities. It is rotined that the decision of educator tasks will be realized in the planned complex educator work. Forms, methods, facilities and receptions of educator intercourse, at which transformation of the generally accepted moral norms and rules is to the personality moral necessities and persuasions, are certain

Опис

Ключові слова

тренер, виховна робота, особистісні моральні потреби, переконання, морально-етичні норми, диспут, бесіди-дискусії, педагоги, заняття спортом

Бібліографічний опис

Тіняков А. О. Психолого-педагогічна модель організації спілкування як фактору виховання моральних якостей учнів училищ фізичної культури / А. О. Тіняков // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2011. – Вип. 28 (32). – С. 94-107.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в