Педагогічні умови ефективності семінарського заняття

Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

В статті здійснюється аналіз дидактичної теорії семінарського заняття. Обґрунтовується доцільність подальшого дослідження педагогічної ефективності цієї форми навчання.
The didactic theory of student seminar is analyzed in the paper. The further research on efficiency of this pedagogic method is stipulated.

Опис

Ключові слова

тренінг комунікативний, культура комунікативна, діяльність пізнавальна, продуктивність, ефективність, діалог, дискусія, спілкування, уміння комунікативні, тренінг читацький, оцінювання

Бібліографічний опис

Кузьменко О. В. Педагогічні умови ефективності семінарського заняття / О. В. Кузьменко, Н. Б. Решетняк // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2012. – Вип. 30-31 (34-35). – С. 190-196.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в