Панорамно-алгоритмічний метод формування професійної спрямованості фахівця
Loading...
Date
item.page.orcid
item.page.doi
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Abstract
У статті розглядається панорамно-алгоритмічний метод формування професійної спрямованості фахівця, який підвищить мотивацію до навчання, що дає можливість досягти психологічного комфорту студентів і сприяє в гармонійному розвитку особистості до подальшої професійної діяльності, що є джерелом впевненості в собі для здорового життя.
In the article a panoramic-algorithmic method is examined of forming of professional orientation personality which will promote motivation to teaching, that will enable to attain the psychological comfort of students and will render assistance in harmonic development personality to further professional activity which is the source of confidence in itself for healthy life.
In the article a panoramic-algorithmic method is examined of forming of professional orientation personality which will promote motivation to teaching, that will enable to attain the psychological comfort of students and will render assistance in harmonic development personality to further professional activity which is the source of confidence in itself for healthy life.
Description
Citation
Панорамно-алгоритмічний метод формування професійної спрямованості фахівця / С. М. Кучеренко, Б. Г. Лях, Ю. І. Сичов [та ін.] // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський ; НАПН України ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : НТУ "ХПІ", 2013. – Вип. 34-35 (38-39) : VI Кримські педагогічні читання : "Нові педагогічні технології в освіті та формування гуманітарно-технічної еліти" : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 21-24 травня 2013 р. – С. 186-193.