Мотивація як компонент змісту навчання іноземній мові
Дата
2013
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
В даній статті розглядається вплив лінгвокраїнознавчого матеріалу на мотивацію вивчення іноземних мов та роль соціокультурного елементу для активізації пізнавальної та розумової діяльності студентів у навчальному процесі.
The influence of linguistic–cultural material on the motivation of the study of foreign languages and the role of sociocultural component for the activization of cognitive and cogitative student activitz during the training is considered in this article.
The influence of linguistic–cultural material on the motivation of the study of foreign languages and the role of sociocultural component for the activization of cognitive and cogitative student activitz during the training is considered in this article.
Опис
Ключові слова
лінгвокраїнознавство, діяльність пізнавальна, явище мовне, метод комунікативний, компонент соціокультурний, culture–oriented linguistics, motivation, cognitive activity, linguistic phenomenon, communicative method, sociocultural component
Бібліографічний опис
Сичова Ю. В. Мотивація як компонент змісту навчання іноземній мові / Ю. В. Сичова, Л. М. Кібенко // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. VI Кримські педагогічні читання : "Нові педагогічні технології в освіті та формування гуманітарно-технічної еліти" : матер. Міжнар. наук.-практ. конф., 21-24 травня 2013 р. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2013. – Вип. 34-35 (38-39). – С. 104-109.