Праксеологія творчості у розвитку особистості: синергетичний підхід

Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті подано сучасне розуміння творчості та умов її здійснення як чинника розвитку особистості. До факторів, які нині вважають визначальними для здійснення творчої діяльності, належать відкритість, толерантність, демократичність та ін. Забезпечення цього в освітній системі можливе з позицій синергетики як філософсько-методологічного підґрунтя її реформування.
The article reveals the conditioning process of personality development methodology synergistic approach; turns understanding the modern concept of content creation and development of personality in art praxis as synergetic system and outline the conditions for its implementation.

Опис

Ключові слова

принципи реформування освіти, творча діяльність, освітня система, praxeology of creativeness, personality development, synergistic approach

Бібліографічний опис

Ткаченко Л. І. Праксеологія творчості у розвитку особистості: синергетичний підхід / Л. І. Ткаченко // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2014. – № 3. – С. 63-68.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в