Методика визначення раціонального швидкісного режиму руху приміського електропоїзду з синхронними тяговими двигунами
Дата
2015
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
На поточний момент при розробці та експлуатації нових типів електропоїздів виникає питання щодо визначення їх раціональних швидкісних режимів руху. В роботі розглядається методика, що дозволяє визначити раціональну максимальну швидкість руху електропоїзду з синхронними тяговими двигунами зі збудженням від постійних магнітів на підставі комплексного критерію ефективності. Для розглянутого в роботі приміського електропоїзду з тяговим електроприводом на основі синхронного тягового двигуна зі збудженням від постійних магнітів збільшення максимальної швидкості руху з 50 до 140 км/ч приводить до зростання витрати енергії, що обумовлене зростанням опору руху рухомого складу. Згідно відносного показника ефективності кращим рішенням є застосування електропоїзда з максимальною швидкістю руху.
At the moment in the development and operation of new types of trains question to determine their rational speeds of movement. We consider the methodology to determine the mostrational speed of electric trains with synchronous traction motors with excitation from permanent magnets based on complex criteria. For consideration in the suburban electric trains electric traction based on synchronous traction motor with excitation from permanent magnets to increase the maximum speed of 50 to 140 km/ h leads to an increase in energy consumption, due to the growth of the resistance movement of rolling stock. According to relative performance indicator best solution is the use of electric maximum speed.
At the moment in the development and operation of new types of trains question to determine their rational speeds of movement. We consider the methodology to determine the mostrational speed of electric trains with synchronous traction motors with excitation from permanent magnets based on complex criteria. For consideration in the suburban electric trains electric traction based on synchronous traction motor with excitation from permanent magnets to increase the maximum speed of 50 to 140 km/ h leads to an increase in energy consumption, due to the growth of the resistance movement of rolling stock. According to relative performance indicator best solution is the use of electric maximum speed.
Опис
Ключові слова
комплексний критерій ефективності, ККД, рухомий склад, опор руху, synchronous electric traction, maximum speed
Бібліографічний опис
Любарський Б. Г. Методика визначення раціонального швидкісного режиму руху приміського електропоїзду з синхронними тяговими двигунами / Б. Г. Любарський // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Транспортне машинобудування. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2015. – № 43 (1152). – С. 165-168.