Публікація:
Проведення маркетингових досліджень для підприємств роздрібної торгівлі

Ескіз

Дата

2016

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

НТУ "ХПІ"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

управлінські рішення, ринкові стратегії, метод опитування, метод фокус-груп

Бібліографічний опис

Борисюк О. Ю. Проведення маркетингових досліджень для підприємств роздрібної торгівлі / О. Ю. Борисюк, О. М. Кітченко // Дослідження та оптимізація економічних процесів "Оптимум–2016" : тр. 12-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 6-8 грудня 2016 р. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – С. 95-97.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced