Дослідження психологічного клімату в колективі дитячого навчального закладу як чинника гармонійного розвитку особистості дитини

Loading...
Thumbnail Image

Date

item.page.orcid

item.page.doi

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

НТУ "ХПІ"

Abstract

Стаття присвячена питанню впливу психологічного клімату в колективі дитячого навчального закладу на гармонійний розвиток особистості дитини. На прикладі одного з дитячих садків розглянуто з яких саме причин виникають конфліктні ситуації між працівниками. Також в статті наведені переваги методики Монтесорі, яка дозволяє ефективно займатися з великою групою дітей. Ця методика допомагає розвивати уяву, відповідальність та цілеспрямованість. Без цих рис характеру не можливо стати справжнім лідером.
The article focuses on the influence of psychological climate in a team of the preschool educational establishment on child's personality harmonious development. The causes of conflicts between co-workers were considered using the information from one of the kindergartens. The article also shows the benefits of the Montessori method, which allows you to deal effectively with a large group of children. This technique helps to develop imagination, responsibility and commitment. It is impossible to become a true leader without these traits.

Description

Citation

Неценко О. І. Дослідження психологічного клімату в колективі дитячого навчального закладу як чинника гармонійного розвитку особистості дитини / О. І. Неценко // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – Вип. 46 (50) : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів та молодих вчених : "Психолого-педагогічні аспекти формування управлінського потенціалу сучасної молоді: теорія і практика", 21 жовтня 2016 р. – С. 31-38.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By