Публікація:
Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з курсу "Маркетингове планування"

Ескіз

Дата

2017

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетинг, маркетингове планування, планування, маркетингові програми

Бібліографічний опис

Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з курсу "Маркетингове планування" [Електронний ресурс] : для студ. заочної форми навчання / уклад. М. В. Мірошник ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2017. – 5 с. – Режим доступу: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35850.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в