Теоретичний базис організації мерчандайзингу: сутність, методи, правила

Ескіз

Дата

2014

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Национальная академия природоохранного и курортного строительства

Анотація

Удосконалено понятійно-категоріальний апарат з проблематики дослідження організації мерчандайзингу торгівельної точки шляхом встановлення логічного взаємозв'язку між базовими поняттями "мерчандайзинг", "торгівельна точка", який, на відміну від існуючих, базується на взаємозв'язку та взаємодоповненні функціональних і сутнісних особливостей окремих понять та дає змогу удосконалити теоретико-методичне підґрунтя дослідження. Визначено та обґрунтовано необхідність використання методів (метод імпульсивних продажів, АВС-метод, метод взаємопов'язаних покупок і перехресної торгівлі, метод візуального мерчандайзингу) та правил мерчандайзингу.

Опис

Ключові слова

мерчандайзинг, торгівельна точка, цілі мерчандайзингу, методи мерчандайзингу, правила мерчандайзингу

Бібліографічний опис

Парфентенко І. А. Теоретичний базис організації мерчандайзингу: сутність, методи, правила / І. А. Парфентенко, О. Є. Гапоненко // Экономика и управление. – 2014. – № 2. – С. 46-52.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced