Публікація: Сучасні INTERNET-технології просування брендів: теоретичний аспект
Дата
2019
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Стрімке впровадження інформаційного забезпечення соціального маркетингу (SMM) докорінно змінило концепцію просування брендів на ринках України. Таргетована реклама - це реклама, спрямована на цільову аудиторію, яка відповідає певному набору вимог, заданому рекламодавцем. Розглянуто основні види та особливості таргетованої реклами.
Опис
Ключові слова
таргетована реклама, соціальний маркетинг, реклама
Бібліографічний опис
Стригуль А. А. Сучасні INTERNET-технології просування брендів: теоретичний аспект / А. А. Стригуль, Л. С. Стригуль // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : наук. вид. : тези доп. 27-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2019, [15-17 травня 2019 р.] : у 4 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2019. – С. 363.