Публікація:
Сучасні INTERNET-технології просування брендів: теоретичний аспект

Ескіз

Дата

2019

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Стрімке впровадження інформаційного забезпечення соціального маркетингу (SMM) докорінно змінило концепцію просування брендів на ринках України. Таргетована реклама - це реклама, спрямована на цільову аудиторію, яка відповідає певному набору вимог, заданому рекламодавцем. Розглянуто основні види та особливості таргетованої реклами.

Опис

Ключові слова

таргетована реклама, соціальний маркетинг, реклама

Бібліографічний опис

Стригуль А. А. Сучасні INTERNET-технології просування брендів: теоретичний аспект / А. А. Стригуль, Л. С. Стригуль // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : наук. вид. : тези доп. 27-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2019, [15-17 травня 2019 р.] : у 4 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2019. – С. 363.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в