Експериментальне підтвердження раціональної зміни параметру регулювання гідромашини в процесі розгону та гальмування гідрооб’ємно-механічної трансмісії
Дата
2017
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Consilium Sp. z o.o., Poland
Анотація
Запропоновано гіпотезу щодо випукло-вигнутої форми зміни параметру регулювання в безступінчастих гідрооб’ємно-механічних трансмісіях (ГОМТ) мобільних машин (тракторів, дорожньо-будівельних та військових машин, тощо). Суть гіпотези полягає в тому, що при випуклій залежності параметра регулювання ГОМТ від часу (у порівнянні з лінійною залежністю) забезпечується найбільш ефективний розгін машини, а при вигнутій формі – найбільш ефективне гальмування. Наведено розроблений кафедрою автомобіле- та тракторобудування Національного технічного університету «Харківського політехнічного інституту» лабораторний стенд, для дослідження робочих процесів та їх параметрів в ГОМТ. Експериментально і теоретично підтверджено запропоновану авторами гіпотезу щодо випукло-вигнутої форми зміни параметру регулювання в ГОМТ з метою найбільш ефективного розгону та гальмування. Представлена математична модель ГОМТ для аналізу робочих процесів та їх параметрів щодо стенду, який імітує розгін та гальмування мобільної машини.
An automobile and tractor department of the National Technical University 'Kharkiv Polytechnic Institute" designed laboratory stand, through which possible to conduct experimental studies of the processes occurring in hydraulic volume mechanical transmission (HVMT). Essence of hypothesis consists in that at protuberant dependence of parameter of adjusting of HVMT on time (in comparing to linear dependence) is provided the most effective acceleration of machine, and at an outbowed form is the most effective braking. The hypothesis on the change of the parameter of the hydromachine control in a hydraulic transmission by experimental tests is confirmed. The mathematical model of transmission (HVMT stand) is presented, which differs from existing taking into account compression of a fluid in a hydraulic transmission. The expediency of using the proposed mathematical model of transmission for the description of processes at acceleration and inhibition stages of HVMT has been established.
An automobile and tractor department of the National Technical University 'Kharkiv Polytechnic Institute" designed laboratory stand, through which possible to conduct experimental studies of the processes occurring in hydraulic volume mechanical transmission (HVMT). Essence of hypothesis consists in that at protuberant dependence of parameter of adjusting of HVMT on time (in comparing to linear dependence) is provided the most effective acceleration of machine, and at an outbowed form is the most effective braking. The hypothesis on the change of the parameter of the hydromachine control in a hydraulic transmission by experimental tests is confirmed. The mathematical model of transmission (HVMT stand) is presented, which differs from existing taking into account compression of a fluid in a hydraulic transmission. The expediency of using the proposed mathematical model of transmission for the description of processes at acceleration and inhibition stages of HVMT has been established.
Опис
Ключові слова
трансмісія безступінчаста, передача гідрооб’ємна, параметр регулювання, розгін, гальмування, стенд, continuously variable transmission, hydraulic transmission, regulation parameter, acceleration, braking, stand
Бібліографічний опис
Експериментальне підтвердження раціональної зміни параметру регулювання гідромашини в процесі розгону та гальмування гідрооб’ємно-механічної трансмісії / В. Б. Самородов [та ін.] // European Cooperation = Współpraca Europejska. – 2017. – Vol. 7, iss. 26. – P. 9-24.