Публікація:
Теоретичні аспекти маркетингових комунікацій підприємств

Ескіз

Дата

2019

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Центр фінансово-економічних наукових досліджень
ФОП Гаража М. Ф.

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетинг-мікс, цільова аудиторія, бренд-код, філософія "мережевої" взаємодії

Бібліографічний опис

Чернобровкіна С. В. Теоретичні аспекти маркетингових комунікацій підприємств / С. В. Чернобровкіна // Перспективні напрямки розвитку економіки, фінансів, обліку, менеджменту та права: теорія і практика = Perspective directions of development of economics, finance, accounting, management and law: theory and practice: наук. вид. : зб. тез доп. Міжнар. наук.-практ. конф., 9 березня 2019 р., м. Полтава : у 3 ч. Ч. 3. – Полтава : ЦФЕНД, 2019. – С. 45-46.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в