Публікація: Теоретичні аспекти маркетингових комунікацій підприємств
Дата
2019
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Центр фінансово-економічних наукових досліджень
ФОП Гаража М. Ф.
ФОП Гаража М. Ф.
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетинг-мікс, цільова аудиторія, бренд-код, філософія "мережевої" взаємодії
Бібліографічний опис
Чернобровкіна С. В. Теоретичні аспекти маркетингових комунікацій підприємств / С. В. Чернобровкіна // Перспективні напрямки розвитку економіки, фінансів, обліку, менеджменту та права: теорія і практика = Perspective directions of development of economics, finance, accounting, management and law: theory and practice: наук. вид. : зб. тез доп. Міжнар. наук.-практ. конф., 9 березня 2019 р., м. Полтава : у 3 ч. Ч. 3. – Полтава : ЦФЕНД, 2019. – С. 45-46.