Marketing
Вантажиться...
Дата
2019
Автори
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Marketing is a human activity aimed at customer satisfaction through exchange. The main objective of the course is a formation of a system of knowledge about the nature and content marketing as a philosophy of business activity in the market economy and competition in preparation for the adoption of qualified decisions in marketing.
Опис
Ключові слова
concepts of marketing, marketing mix, marketing commodity policy, marketing communications, marketing research
Бібліографічний опис
Marketing [Electronic resource] : methodical instructions for practical lessons for full-time students in specialties 072 – "Finance, Banking and Insurance", 073 – "Management" and 076 – "Entrepreneurship, Trade and Exchange Activity" (in English) / comp. by: D. A. Gorovyi, O. O. Havrys ; National Technical University "Kharkiv Polytechnic Institute". – Electronic text data. – Kharkiv, 2019. – 32 p. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/44255