Перспективи і загрози четвертої промислової революції та їх урахування при виборі стратегій інноваційного зростання
Дата
2016
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Сумський державний університет
Анотація
Систематизовано позитивні та негативні наслідки впровадження інноваційних технологій, характерних для четвертої промислової революції. Показано, що четверта промислова революція дає шанси на перехід до випереджаючого інноваційного розвитку. Досліджено процеси реалізації вітчизняними фахівцями та бізнесменами окремих технологій у руслі четвертої промислової революції. Розроблено узагальнену схему формування пріоритетних напрямів інноваційного розвитку національної економіки в руслі концепції технологічного випередження. Доведено, що Україна має потенціал інноваційного зростання, що є актуальним для умов четвертої промислової революції.
Analysis and systematization of possible effects of the fourth industrial revolution both positive and negative, development of recommendations for innovative development strategies formation which would allow the use of opportunities for social and economic growth and will prevent treats.
Analysis and systematization of possible effects of the fourth industrial revolution both positive and negative, development of recommendations for innovative development strategies formation which would allow the use of opportunities for social and economic growth and will prevent treats.
Опис
Ключові слова
інноваційне випередження, технологічні інновації, продуктові інновації, штучний інтелект, електронне врядування, розвиток людського капіталу, fourth industrial revolution, innovative advance, strategies of innovative development, potential of innovative development, management of innovative development
Бібліографічний опис
Ілляшенко С. М. Перспективи і загрози четвертої промислової революції та їх урахування при виборі стратегій інноваційного зростання / С. М. Ілляшенко, Н. С. Ілляшенко // Маркетинг і менеджмент інновацій = Marketing and management of innovations. – 2016. – № 1. – С. 11-21.