Економіко-управлінські та маркетингові рішення в сфері бенчмаркінгу

Ескіз

Дата

2020

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харківський національний університет будівництва та архітектури

Анотація

Опис

Ключові слова

управління підприємством, маркетинг-мікс, управлінські рішення, менеджери, конкурентоспроможність, менеджмент якості

Бібліографічний опис

Борзенко В. І. Економіко-управлінські та маркетингові рішення в сфері бенчмаркінгу / В. І. Борзенко, В. М. Кобєлєв, В. Ю. Верютіна // Управління та адміністрування: конкурентні виклики сучасності : матеріали Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 15 жовтня 2020 р. – Харків : ХНУБА, 2020. – С. 87-90.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в