Економіко-управлінські та маркетингові рішення в сфері бенчмаркінгу
Дата
2020
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Харківський національний університет будівництва та архітектури
Анотація
Опис
Ключові слова
управління підприємством, маркетинг-мікс, управлінські рішення, менеджери, конкурентоспроможність, менеджмент якості
Бібліографічний опис
Борзенко В. І. Економіко-управлінські та маркетингові рішення в сфері бенчмаркінгу / В. І. Борзенко, В. М. Кобєлєв, В. Ю. Верютіна // Управління та адміністрування: конкурентні виклики сучасності : матеріали Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 15 жовтня 2020 р. – Харків : ХНУБА, 2020. – С. 87-90.