Publication: Дослідження методів виходу на зовнішній ринок
Loading...
Date
item.page.orcid
item.page.doi
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Харківський державний університет харчування та торгівлі
Abstract
У підприємства повинні бути способи виходу на зовнішній ринок. В основному їх існує три: ієрархічна побудова бізнесу; експорт; посередництво. Кожен з цих способів має свої переваги й недоліки. Щоб підприємство змогла визначити яка стратегія їй підходить більше, потрібно провести аналіз всіх трьох.
Description
Keywords
Citation
Погорєлов С. М. Дослідження методів виходу на зовнішній ринок / С. М. Погорєлов, Я. А. Максименко, С. О. Клімова // Маркетинг ХХІ століття: виклики змін : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 25-річчю заснування каф. маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8-10 жовтня 2020 р. / редкол.: О. І. Черевко [та ін.] ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. – Харків : ХДУХТ, 2020. – С. 213-215.