Публікація:
Дослідження методів виходу на зовнішній ринок

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Харківський державний університет харчування та торгівлі

Дослідницькі проєкти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У підприємства повинні бути способи виходу на зовнішній ринок. В основному їх існує три: ієрархічна побудова бізнесу; експорт; посередництво. Кожен з цих способів має свої переваги й недоліки. Щоб підприємство змогла визначити яка стратегія їй підходить більше, потрібно провести аналіз всіх трьох.

Опис

Ключові слова

міжнародний ринок, маркетинг, сегменти, ефективність, підприємства

Бібліографічний опис

Погорєлов С. М. Дослідження методів виходу на зовнішній ринок / С. М. Погорєлов, Я. А. Максименко, С. О. Клімова // Маркетинг ХХІ століття: виклики змін : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 25-річчю заснування каф. маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8-10 жовтня 2020 р. / редкол.: О. І. Черевко [та ін.] ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. – Харків : ХДУХТ, 2020. – С. 213-215.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в