Публікація: Дослідження методів виходу на зовнішній ринок
Вантажиться...
Дата
DOI
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Харківський державний університет харчування та торгівлі
Анотація
У підприємства повинні бути способи виходу на зовнішній ринок. В основному їх існує три: ієрархічна побудова бізнесу; експорт; посередництво. Кожен з цих способів має свої переваги й недоліки. Щоб підприємство змогла визначити яка стратегія їй підходить більше, потрібно провести аналіз всіх трьох.
Опис
Ключові слова
міжнародний ринок, маркетинг, сегменти, ефективність, підприємства
Бібліографічний опис
Погорєлов С. М. Дослідження методів виходу на зовнішній ринок / С. М. Погорєлов, Я. А. Максименко, С. О. Клімова // Маркетинг ХХІ століття: виклики змін : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 25-річчю заснування каф. маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8-10 жовтня 2020 р. / редкол.: О. І. Черевко [та ін.] ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. – Харків : ХДУХТ, 2020. – С. 213-215.
