Education 2.0: Psycholinguistic Analysis

Ескіз

Дата

2019

DOI

doi.org/10.31470/2309-1797-2019-26-2-27-45

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ФОП Домбровська Я. М.

Анотація

The associative experiment showed that information, communicative and functional components of the Global net are actualized in the linguistic consciousness of the participants of the educational process most of all. Almost all social media services have both positive and negative connotations. The educational component of social media has been marked little, if at all, in the linguistic consciousness of the recipients which indirectly indicates that their use in the educational process has not become an institutional practice yet.
Проведений асоціативний експеримент показав, що в мовній свідомості учасників освітнього процесу найбільше актуалізовані інформаційна, комунікативна й функціональна складові Глобальної мережі. Практично всі сервіси соціальних медіа мають як позитивну, так і негативну конотацію. Освітня складова соціальних медіа в мовній свідомості реципієнтів практично не відзначилася, що побічно вказує на те, що їх використання в освітньому процесі ще не є інституціональною практикою.

Опис

Ключові слова

education 2.0, psycholinguistics 2.0, social web, Internet technologies, free associative experiment, освіта 2.0, психолінгвістика 2.0, соціальний веб, інтернет-технології, вільний асоціативний експеримент

Бібліографічний опис

Goroshko O. Education 2.0: Psycholinguistic Analysis / O. Goroshko, T. Poliakova // Психолінгвістика. Сер. : Філологія = Psycholinguistics. Ser. : Philology : зб. наук. пр. / гол. ред. Л. О. Калмикова ; Переяслав-Хмельн. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди. – Переяслав-Хмельницький : Домбровська Я. М., 2019. – Т. 26, вип. 2. – С. 27-45. – Укр. мовою.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в