Развитие внутреннего туризма в Украине в контексте поддержания отрасли в условиях COVID-19
Дата
2021
Автори
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Teadmus OÜ, Estonia
Анотація
Разработан подход к формированию и продвижению туристического имиджа регионов Украины, реализация которого позволит привлечь туристов как из этих регионов, так и страны в целом, а в перспективе (после снятия ограничений Covid-19) – иностранных туристов.
Developed an approach to the formation and promotion of the tourist image of the regions of Ukraine, the implementation of which will attract tourists both from these regions and the country as a whole, and in the future (after the lifting of restrictions Covid-19) - foreign tourists.
Developed an approach to the formation and promotion of the tourist image of the regions of Ukraine, the implementation of which will attract tourists both from these regions and the country as a whole, and in the future (after the lifting of restrictions Covid-19) - foreign tourists.
Опис
Ключові слова
внутренний туризм, туристическая отрасль Украины, domestic tourism, Ukraine's tourism industry, COVID-19
Бібліографічний опис
Ильяшенко С. Развитие внутреннего туризма в Украине в контексте поддержания отрасли в условиях COVID-19 / С. Ильяшенко // Sustainable Development: Modern Theories and Best Practices : materials of the Monthly Intern. Sci. and Practical Conf., March 25-26, 2021. – Tallinn : Teadmus OÜ, 2021. – Р. 58-59.