Публікація:
Marketing means of information dissemination as a tool of information warfare

Ескіз

Дата

2022

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Kar University of Miskolc, Hungary

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

This article considers the essence and features of marketing propaganda and forms of information warfare, its social, informational, organisational aspects, the role and nature of psychological operations, perception management. Particular attention is paid to the social and cultural consequences of marketing propaganda, information operations and wars. The purpose of the article is to analyse the common and distinctive features of propaganda, PR and information warfare.

Опис

Ключові слова

marketing, propaganda, dissemination

Бібліографічний опис

Kosenko O. Marketing means of information dissemination as a tool of information warfare / O. Kosenko // Észak-magyarországi Stratégiai Füzetek XIX. évf. – 2022. – No. 4. – P. 86-94.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в