Моделювання як метод педагогічного дослідження
Дата
2020
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Мадрид
Анотація
Розглядаються питання розкриття функцій та змісту метода моделювання. Дається в изначення моделі. Особлива увага приділена проблемі співвідношення моделі і оригіналу і побудови процесу дослідження на основі моделей. Виявляються особливості наукових моделей і моделювання в педагогіці.
The article is devoted to the disclosure of functions and content of modeling method. It also defines the model. Special attention is paid to the problem of the relation between the original model and the research process and creation of research process on the basis of models. The features of scientific models and design appear in pedagogies.
The article is devoted to the disclosure of functions and content of modeling method. It also defines the model. Special attention is paid to the problem of the relation between the original model and the research process and creation of research process on the basis of models. The features of scientific models and design appear in pedagogies.
Опис
Ключові слова
модель, оригінал, моделювання, дослідження, функції моделей, метод, педагогічна теорія, model, original, modeling, research, function models, methods, pedagogical theory
Бібліографічний опис
Рубашка В. Моделювання як метод педагогічного дослідження / В. Рубашка // Розбудова єдиного відкритого інформаційного простору освіти впродовж життя (Forum SOIS, 2020): зб. матеріалів 2-го Міжнар. наук.-практ. WEB-форуму, Київ-Харків, 25-27 березня 2020 р. = The Development of the Unified Open Information Space in Lifelong Education : coll. of materials the 2nd Intern. Sci. and Practic. WEB-Forum, Kyiv-Kharkiv, March 25-27th, 2020 / редкол.: М. Л. Розтока [та ін.] ; Укр. інженерно-педагог. акад. – Харків : Мадрид, 2020. – Вип. 2. – С. 99-100.