Публікація:
Методичні вказівки до написання дипломної роботи для здобувачів спеціальності 075 "Маркетинг"

Ескіз

Дата

2023

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Приєднання вищих навчальних закладів України до європейського освітнього простору на основі Болонської декларації висуває до них принципово нові вимоги щодо змісту навчання, організації навчального процесу та самостійної роботи, зокрема до форм та методів діагностики якості освіти та професійної підготовки фахівців. Однією з найбільш важливих форм контролю знань та навичок майбутнього фахівця є випускна кваліфікаційна робота (дипломна робота). Підготовка та захист кваліфікаційної дипломної роботи на першому (бакалаврському) рівні вищої освіти призначена для систематизації та закріплення здобувачем фахових знань і навичок, а також для об’єктивного контролю рівня його компетентностей щодо розв’язання типових завдань організаційної, управлінської, дослідницької, виконавчої та інших видів професійної і соціальної діяльності, які визначені освітньо-професійною програмою «Маркетинг» першого рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг». Маркетинг – це галузь діяльності підприємства, що спрямована на дослідження потреб споживачів та їх задоволення найкращими у порівнянні з конкурентами способами. Маркетинг охоплює використання комплексу методів і інструментів, за допомогою яких підприємство вивчає ситуацію на ринку та впливає на ринок. Тому здобувачі, що завершують цикл навчання за освітньо-професійною програмою « Маркетинг» зі спеціальності 075 «Маркетинг» першого рівня (бакалавр), повинні добре знати та вміти використовувати маркетинговий інструментарій впливу на попит товарів та послуг, обґрунтовувати маркетингові заходи, що пропонуються, з точок зору досягнення стратегічних цілей організації та підвищення ефективності її функціонування. При виконанні кваліфікаційної (дипломної) роботи здобувач повинен продемонструвати теоретичні знання та практичні навички у розв’язанні завдань дослідження маркетингового середовища та розробки маркетингового комплексу для певної організації (підприємства, установи тощо). Ці методичні вказівки визначають вимоги до змісту, процесу виконання та процедури захисту кваліфікаційної роботи, а також критерії її оцінки. При цьому організація виконання та захисту роботи має забезпечити можливість об’єктивного та прозорого встановлення відповідності підготовки випускника вимогам, які висуває сфера його майбутньої професійної діяльності.

Опис

Ключові слова

методичні вказівки, економіка, конкурентоспроможність, ринок праці, споживачі, навчальний процес

Бібліографічний опис

Методичні вказівки до написання дипломної роботи для здобувачів спеціальності 075 "Маркетинг" освітньо-професійної програми "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня вищої освіти / уклад.: Д. В. Райко [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : НТУ "ХПІ", 2023. – 28 с.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в