Публікація:
Вплив лояльності споживачів на конкурентну позицію підприємства В2В

Ескіз

Дата

2023

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Досліджено особливості формування програми лояльності споживачів на ринку В2В. Систематизовано фактори, які впливають на конкурентну позицію підприємства В2В на цільових ринках збуту.

Опис

Ключові слова

споживачі, лояльність, програма лояльності, конкуренти

Бібліографічний опис

Чаплигіна Л. В. Вплив лояльності споживачів на конкурентну позицію підприємства В2В / Л. В. Чаплигіна, Л. С. Ларка // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 31-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2023, [17-20 травня 2023 р.] / гол. Є. І. Сокол ; уклад. Г. В. Лісачук. – Харків : НТУ "ХПІ", 2023. – С. 809.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в