Публікація: Вплив лояльності споживачів на конкурентну позицію підприємства В2В
Дата
2023
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Досліджено особливості формування програми лояльності споживачів на ринку В2В. Систематизовано фактори, які впливають на конкурентну позицію підприємства В2В на цільових ринках збуту.
Опис
Ключові слова
споживачі, лояльність, програма лояльності, конкуренти
Бібліографічний опис
Чаплигіна Л. В. Вплив лояльності споживачів на конкурентну позицію підприємства В2В / Л. В. Чаплигіна, Л. С. Ларка // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 31-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2023, [17-20 травня 2023 р.] / гол. Є. І. Сокол ; уклад. Г. В. Лісачук. – Харків : НТУ "ХПІ", 2023. – С. 809.