Публікація:
Маркетингові аспекти розвитку підприємств галузі пивоваріння в умовах воєнного стану

Ескіз

Дата

2023

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Визначено специфіку управління маркетинговою діяльністю підприємств галузі пивоваріння в умовах воєнного стану. Сформульовано ключові напрями розвитку підприємств галузі пивоваріння.

Опис

Ключові слова

маркетингові дослідження, маркетингова діагностика, інформаційне забезпечення, споживачі, маркетингові рішення, маркетингові інструменти, ринок

Бібліографічний опис

Семенюк К. О. Маркетингові аспекти розвитку підприємств галузі пивоваріння в умовах воєнного стану / К. О. Семенюк, Л. С. Ларка // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 31-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2023, [17-20 травня 2023 р.] / гол. Є. І. Сокол ; уклад. Г. В. Лісачук. – Харків : НТУ "ХПІ", 2023. – С. 789.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced