Публікація:
Директиви ESOMAR як основа забезпечення якості маркетингових досліджень на міжнародному ринку

Ескіз

Дата

2023

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Полтавський державний аграрний університет

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Досліджені питання адаптації процедури проведення маркетингових досліджень на міжнародному ринку до Кодексу ICC/ESOMAR. Проаналізована роль окремих директив ESOMAR у забезпеченні якості маркетингових досліжень

Опис

Ключові слова

ESOMAR, маркетингові дослідження, міжнародний ринок, маркетинг

Бібліографічний опис

Ларка Л. С. Директиви ESOMAR як основа забезпечення якості маркетингових досліджень на міжнародному ринку [Електронний ресурс] / Л. С. Ларка // Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : матеріали 6-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., [30-31 березня 2023 р.] / оргком.: Н. Канцедал [та ін.] ; відп. за вип. О. В. Лега ; Полтав. держ. аграрний ун-т. – Електрон. текст. дані. – Полтава, 2023. – [Ч. 2]. – С. 716-717. – URL: https://www.pdau.edu.ua/sites/default/files/node/1239/zbirnykberezen2023ch2sekciya5101.pdf, вільний (дата звернення 01.06.2023 р.).

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced