Директиви ESOMAR як основа забезпечення якості маркетингових досліджень на міжнародному ринку
Вантажиться...
Дата
2023
Автори
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Полтавський державний аграрний університет
Анотація
Досліджені питання адаптації процедури проведення маркетингових досліджень на міжнародному ринку до Кодексу ICC/ESOMAR. Проаналізована роль окремих директив ESOMAR у забезпеченні якості маркетингових досліжень
Опис
Ключові слова
ESOMAR, маркетингові дослідження, міжнародний ринок, маркетинг
Бібліографічний опис
Ларка Л. С. Директиви ESOMAR як основа забезпечення якості маркетингових досліджень на міжнародному ринку [Електронний ресурс] / Л. С. Ларка // Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : матеріали 6-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., [30-31 березня 2023 р.] / оргком.: Н. Канцедал [та ін.] ; відп. за вип. О. В. Лега ; Полтав. держ. аграрний ун-т. – Електрон. текст. дані. – Полтава, 2023. – [Ч. 2]. – С. 716-717. – URL: https://www.pdau.edu.ua/sites/default/files/node/1239/zbirnykberezen2023ch2sekciya5101.pdf, вільний (дата звернення 01.06.2023 р.).