Поєднання варіативних модулів в одному навчальному періоді для учнів 5-6 класів, відповідно до вимог модельної навчальної програми

Ескіз

Дата

2023

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

В статті розглянуто питання об'єднання різних варіативних модулів модельної навчальної програми 5-6 класів для реалізації під час уроків фізичної культури у закладах середньої освіти. Запропонована модель розподілу варіативних модулів на блоки, з урахуванням переважного характеру навантаження під час занять, структурою рухів та з огляду на розвиток фізичних якостей, що притаманний тим видам фізичної активності, що поєднанні в одному блоці. Використання запропонованою моделі під час вибору варіативних модулів та об'єднання їх у певних навчальних періодах спростить вчителям фізичної культури процес планування та проведення уроків.

Опис

Ключові слова

модельна програма, фізична культура, урок, варіативні модулі, model program, physical culture, lesson, variable modules

Бібліографічний опис

Волкова І. Поєднання варіативних модулів в одному навчальному періоді для учнів 5-6 класів, відповідно до вимог модельної навчальної програми / І. Волкова, О. О. Несен // Здоров'я нації і вдосконалення фізкультурно-спортивної освіти : матеріали 3-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 27-28 квітня 2023 р. = Health of nation and improvement of physical culture and sports education : 3nd Intern. Sci. and Practical Conf., April 27-28, 2023 / гол. ред. А. В. Кіпенський ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : НТУ "ХПІ", 2023. – С. 376-382.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced