Публікація:
Рекламна стратегія готелю в повоєнний період: міжнародний аспект

Ескіз

Дата

2023

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Визначено основні канали збуту готельних номерів. Сформульовано особливості рекламної стратегії при прямому продажі готельних послуг. Систематизовані показники ефективності рекламної стратегії при агентському продажі готельних номерів через туристичні фірми.

Опис

Ключові слова

рекламна стратегія, канали збуту, ефективність, кон'юнктура ринку, маркетингові дослідження, стратегічне управління

Бібліографічний опис

Чернишов Є. Р. Рекламна ст ратегія готелю у повоєнний період: міжнародний аспект [Електронний ресурс] / Є. Р. Чернишов, Л. С. Ларка // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 1-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 14-15 листопада 2023 р. : у 2 ч. Ч. 1 / оргком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – С. 257-259. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71500.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в