Рекламна стратегія готелю в повоєнний період: міжнародний аспект
Вантажиться...
Дата
2023
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Визначено основні канали збуту готельних номерів. Сформульовано особливості рекламної стратегії при прямому продажі готельних послуг. Систематизовані показники ефективності рекламної стратегії при агентському продажі готельних номерів через туристичні фірми.
Опис
Ключові слова
рекламна стратегія, канали збуту, ефективність, кон'юнктура ринку, маркетингові дослідження, стратегічне управління
Бібліографічний опис
Чернишов Є. Р. Рекламна ст ратегія готелю у повоєнний період: міжнародний аспект [Електронний ресурс] / Є. Р. Чернишов, Л. С. Ларка // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 1-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 14-15 листопада 2023 р. : у 2 ч. Ч. 1 / оргком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – С. 257-259. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71500.