Рекламна стратегія готелю в повоєнний період: міжнародний аспект

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2023

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Визначено основні канали збуту готельних номерів. Сформульовано особливості рекламної стратегії при прямому продажі готельних послуг. Систематизовані показники ефективності рекламної стратегії при агентському продажі готельних номерів через туристичні фірми.

Опис

Ключові слова

рекламна стратегія, канали збуту, ефективність, кон'юнктура ринку, маркетингові дослідження, стратегічне управління

Бібліографічний опис

Чернишов Є. Р. Рекламна ст ратегія готелю у повоєнний період: міжнародний аспект [Електронний ресурс] / Є. Р. Чернишов, Л. С. Ларка // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 1-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 14-15 листопада 2023 р. : у 2 ч. Ч. 1 / оргком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – С. 257-259. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71500.