Публікація:
Діагностика управління маркетинговими заходами підприємств сфери гостинності у повоєнний період

Ескіз

Дата

2023

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Наведено склад маркетингових заходів у межах реалізації маркетингової стратегії. Систематизовано показники, які доцільно застосовувати при діагностиці ефективності розробки та просування офіційного сайту готелю; показники діагностики ефективності проведення рекламної кампанії у ЗМІ; показники ефективності діагностики проведення PR-акцій.

Опис

Ключові слова

діагностика, управління маркетингом, рекламна кампанія, лояльність клієнтів, комплекс маркетингу

Бібліографічний опис

Пасічник Д. М. Діагностика управління маркетинговими заходами підприємств сфери гостинності у повоєнний період [Електронний ресурс] / Д. М. Пасічник, Л. С. Ларка // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 1-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 14-15 листопада 2023 р. : у 2 ч. Ч. 1 / оргком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – С. 192-194. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71503.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced