Публікація:
Конспект лекцій з дисципліни "Діагностика маркетингової діяльності підприємства"

Ескіз

Дата

2023

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Конспект лекцій з дисципліни «Діагностика маркетингової діяльності підприємства» розроблено згідно освітньо-науковій програмі зі спеціальності 075 «Маркетинг». Дисципліна «Діагностика маркетингової діяльності підприємства» спрямована на ознайомлення здобувачів третього рівня вищої освіти щодо розгляду діагностики як процесу пізнання, що полягає в одержанні, переробці й використанні значущої інформації про певне явище за допомогою його розпізнавання у сфері управління маркетингом. Конспект лекцій містить п’ять тем, у кожній з яких розглядається зміст питань теми, розкривається їх сутність.

Опис

Ключові слова

маркетингова діагностика, конспект лекцій, КРІ, споживачі, оцінювання, аналіз, діагностика маркетингової діяльності підприємства

Бібліографічний опис

Конспект лекцій з дисципліни "Діагностика маркетингової діяльності підприємства" : для здобувачів третього (доктор філософії) рівня вищої освіти за спец. 075 "Маркетинг" / уклад. Л. С. Ларка. – Харків : НТУ "ХПІ", 2023. – 48 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced