Публікація: Конспект лекцій з дисципліни "Діагностика маркетингової діяльності підприємства"
Дата
2023
Автори
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Конспект лекцій з дисципліни «Діагностика маркетингової діяльності підприємства» розроблено згідно освітньо-науковій програмі зі спеціальності 075 «Маркетинг». Дисципліна «Діагностика маркетингової діяльності підприємства» спрямована на ознайомлення здобувачів третього рівня вищої освіти щодо розгляду діагностики як процесу пізнання, що полягає в одержанні, переробці й використанні значущої інформації про певне явище за допомогою його розпізнавання у сфері управління маркетингом. Конспект лекцій містить п’ять тем, у кожній з яких розглядається зміст питань теми, розкривається їх сутність.
Опис
Ключові слова
маркетингова діагностика, конспект лекцій, КРІ, споживачі, оцінювання, аналіз, діагностика маркетингової діяльності підприємства
Бібліографічний опис
Конспект лекцій з дисципліни "Діагностика маркетингової діяльності підприємства" : для здобувачів третього (доктор філософії) рівня вищої освіти за спец. 075 "Маркетинг" / уклад. Л. С. Ларка. – Харків : НТУ "ХПІ", 2023. – 48 с.