Публікація: Вплив короткострокових акцій на поведінку споживачів закладів харчування з доставкою
Вантажиться...
Дата
DOI
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Львівський національний університет імені Івана Франка
Анотація
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Шипуліна Ю. С. Вплив короткострокових акцій на поведінку споживачів закладів харчування з доставкою [Електронний ресурс] / Шипуліна Ю. С., Коломієць А. О. // Тенденції розвитку маркетингу в умовах невизначеності : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф., 21-22 березня 2024 р., м. Львів. – Електрон. текст. дані. – Львів : ЛНУ ім. Івана Франка, 2024. – С. 307-309. – Отримано з https://econom.lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2024/03/Zbirnyk_Tendentsii_rozvytku_marketynhu_v_umovakh_nevyznachenosti.pdf, вільний (дата звернення 20.06.2024 р.).