Публікація: Вплив короткострокових акцій на поведінку споживачів закладів харчування з доставкою
Дата
2024
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Львівський національний університет імені Івана Франка
Анотація
Опис
Ключові слова
заклади громадського харчування, клієнти, споживачі, доставка їжі, заклади з доставкою, акції
Бібліографічний опис
Шипуліна Ю. С. Вплив короткострокових акцій на поведінку споживачів закладів харчування з доставкою [Електронний ресурс] / Шипуліна Ю. С., Коломієць А. О. // Тенденції розвитку маркетингу в умовах невизначеності : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф., 21-22 березня 2024 р., м. Львів. – Електрон. текст. дані. – Львів : ЛНУ ім. Івана Франка, 2024. – С. 307-309. – Отримано з https://econom.lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2024/03/Zbirnyk_Tendentsii_rozvytku_marketynhu_v_umovakh_nevyznachenosti.pdf, вільний (дата звернення 20.06.2024 р.).