Публікація:
Вплив короткострокових акцій на поведінку споживачів закладів харчування з доставкою

Ескіз

Дата

2024

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Львівський національний університет імені Івана Франка

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

заклади громадського харчування, клієнти, споживачі, доставка їжі, заклади з доставкою, акції

Бібліографічний опис

Шипуліна Ю. С. Вплив короткострокових акцій на поведінку споживачів закладів харчування з доставкою [Електронний ресурс] / Шипуліна Ю. С., Коломієць А. О. // Тенденції розвитку маркетингу в умовах невизначеності : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф., 21-22 березня 2024 р., м. Львів. – Електрон. текст. дані. – Львів : ЛНУ ім. Івана Франка, 2024. – С. 307-309. – Отримано з https://econom.lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2024/03/Zbirnyk_Tendentsii_rozvytku_marketynhu_v_umovakh_nevyznachenosti.pdf, вільний (дата звернення 20.06.2024 р.).

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в