Публікація:
Вплив короткострокових акцій на поведінку споживачів закладів харчування з доставкою

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Львівський національний університет імені Івана Франка

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Бібліографічний опис

Шипуліна Ю. С. Вплив короткострокових акцій на поведінку споживачів закладів харчування з доставкою [Електронний ресурс] / Шипуліна Ю. С., Коломієць А. О. // Тенденції розвитку маркетингу в умовах невизначеності : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф., 21-22 березня 2024 р., м. Львів. – Електрон. текст. дані. – Львів : ЛНУ ім. Івана Франка, 2024. – С. 307-309. – Отримано з https://econom.lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2024/03/Zbirnyk_Tendentsii_rozvytku_marketynhu_v_umovakh_nevyznachenosti.pdf, вільний (дата звернення 20.06.2024 р.).

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в