Using A/B testing in a software product to increase the number of internal purchases

Ескіз

Дата

2022

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

WSEH

Анотація

Опис

Ключові слова

testing, software product, internal purchases, mobile technology, personal computers, smartphone

Бібліографічний опис

Shypulina Yu. Using A/B testing in a software product to increase the number of internal purchases [Electronic resource] / Shypulina Yu. S., Hlavchev D. M. // Marketing of innovations. Innovations in marketing : materials of the Intern. Sci. Internet Conf., December 2022 / ed. S. Illiashenko ; Univ. of Economics and Humanities. – [E-edition]. – Bielsko-Biala : WSEH, 2022. – P. 211-213. – Removed from: https://wseh.pl/uploads/Marketing_of_Innovations._Innovations_in_marketing_2022.pdf.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в