Using A/B testing in a software product to increase the number of internal purchases
Вантажиться...
Дата
Автори
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
WSEH
Анотація
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Shypulina Yu. Using A/B testing in a software product to increase the number of internal purchases [Electronic resource] / Shypulina Yu. S., Hlavchev D. M. // Marketing of innovations. Innovations in marketing : materials of the Intern. Sci. Internet Conf., December 2022 / ed. S. Illiashenko ; Univ. of Economics and Humanities. – [E-edition]. – Bielsko-Biala : WSEH, 2022. – P. 211-213. – Removed from: https://wseh.pl/uploads/Marketing_of_Innovations._Innovations_in_marketing_2022.pdf.