Публікація: Інноваційні підходи до маркетингу в умовах воєнного стану
Дата
2024
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Видавництво Ліра-К
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетингові стратегії, кризовий менеджмент, Україна, війна, ресурсні обмеження, цифрові інструменти, стратегічне партнерство, marketing strategies, crisis management, Ukraine, war, resource constraints, digital tools, strategic partnership
Бібліографічний опис
Райко Д. В. Інноваційні підходи до маркетингу в умовах воєнного стану [Електронний ресурс] / Райко Діана, Алексєєв Олександр // Економіка. Фінанси. Бізнес. Управління "Від відновлення до зростання" : матеріали 3-го Міжнар. форуму = Economics. Finance. Business. Management : proc. of the 3ed International Forum EFBM 3.0 "From recovery to growth" : Маркетингові технології в управлінні національним та міжнародним бізнесом на зламі епох: виявлення тенденцій та подолання викликів = Business Administration Amid Epochal Shifts on a National and Global Scale: Recognizing Trends and Handling Obstacles with Marketing Technologies : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 23 травня 2024 р. / заг. ред. А. І. Ігнатюк ; Київський національний університет імені Тараса Шевченка. – Електрн. текст. дані. – Київ : Ліра-К, 2024. – С. 61-63. – URL: https://www.efbm.org/wp-content/uploads/2024/05/%D0%9C%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B0%D0%BB%D0%B8_%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%97_%D0%9C%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D1%96-%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%97-%D0%B2-%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D1%96%D0%BD%D0%BD%D1%96-1.pdf