Публікація:
Інноваційні підходи до маркетингу в умовах воєнного стану

Ескіз

Дата

2024

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Видавництво Ліра-К

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетингові стратегії, кризовий менеджмент, Україна, війна, ресурсні обмеження, цифрові інструменти, стратегічне партнерство, marketing strategies, crisis management, Ukraine, war, resource constraints, digital tools, strategic partnership

Бібліографічний опис

Райко Д. В. Інноваційні підходи до маркетингу в умовах воєнного стану [Електронний ресурс] / Райко Діана, Алексєєв Олександр // Економіка. Фінанси. Бізнес. Управління "Від відновлення до зростання" : матеріали 3-го Міжнар. форуму = Economics. Finance. Business. Management : proc. of the 3ed International Forum EFBM 3.0 "From recovery to growth" : Маркетингові технології в управлінні національним та міжнародним бізнесом на зламі епох: виявлення тенденцій та подолання викликів = Business Administration Amid Epochal Shifts on a National and Global Scale: Recognizing Trends and Handling Obstacles with Marketing Technologies : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 23 травня 2024 р. / заг. ред. А. І. Ігнатюк ; Київський національний університет імені Тараса Шевченка. – Електрн. текст. дані. – Київ : Ліра-К, 2024. – С. 61-63. – URL: https://www.efbm.org/wp-content/uploads/2024/05/%D0%9C%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B0%D0%BB%D0%B8_%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%97_%D0%9C%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D1%96-%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%97-%D0%B2-%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D1%96%D0%BD%D0%BD%D1%96-1.pdf

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced