Публікація: Ефективність цифрових маркетингових стратегій у формуванні сучасної споживчої поведінки
Дата
2024
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетинг, цифровий маркетинг, цифрові маркетингові стратегії, споживча поведінка, споживачі, бізнес-стратегії
Бібліографічний опис
Райко Д. В. Ефективність цифрових маркетингових стратегій у формуванні сучасної споживчої поведінки / Райко Д. В., Паймаш А. В., Кролівець І. В. // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 32-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2024, [22-25 травня 2024 р.] / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 870.