Публікація:
Ефективність цифрових маркетингових стратегій у формуванні сучасної споживчої поведінки

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетинг, цифровий маркетинг, цифрові маркетингові стратегії, споживча поведінка, споживачі, бізнес-стратегії

Бібліографічний опис

Райко Д. В. Ефективність цифрових маркетингових стратегій у формуванні сучасної споживчої поведінки / Райко Д. В., Паймаш А. В., Кролівець І. В. // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 32-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2024, [22-25 травня 2024 р.] / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 870.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в