Публікація:
Визначення та сфера застосування реклами на місці продажу

Ескіз

Дата

2024

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

POS-реклама, збут товару, покупець, бренд

Бібліографічний опис

Мірошник М. В. Визначення та сфера застосування реклами на місці продажу / М. В. Мірошник, А. А. Хоробрих // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 32-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2024, [22-25 травня 2024 р.] / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 838.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в