Публікація:
Теоретичні основи маркетингових ризиків

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Львівський національний університет імені Івана Франка

Дослідницькі проєкти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Опис

Ключові слова

ризик, маркетингові ризики, теорія ризиків, ризики комунікаційної діяльності

Бібліографічний опис

Романчик Т. В. Теоретичні основи маркетингових ризиків [Електронний ресурс] / Романчик Т. В., Струк Д. М. // Тенденції розвитку маркетингу в умовах невизначеності : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф., м. Львів, 21-22 березня 2024 р. – Електрон. текст. дані. – Львів : ЛНУ ім. Івана Франка, 2024. – С. 74-76. – Отримано з https://econom.lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2024/03/Zbirnyk_Tendentsii_rozvytku_marketynhu_v_umovakh_nevyznachenosti.pdf, вільний (дата звернення 20.06.2024 р.).

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в