Публікація:
Цифрові інструменти управління результативністю маркетингової діяльності підприємства у воєнний час

Ескіз

Дата

2024-05

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Визначено основні напрями підвищення ефективності управління результативністю маркетингової діяльності підприємства. Проаналізовано вплив воєнного стану на маркетингові ризики маркетингової діяльності

Опис

Ключові слова

цільова аудиторія, цифровізація, ризики, маркетингової діяльності, ефективність

Бібліографічний опис

Шаруділова Д. П. Цифрові інструменти управління результативністю маркетингової діяльності підприємства у воєнний час / Д. П. Шаруділова, А. С. Воронько, Л. С. Ларка // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 32-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2024, [22-25 травня 2024 р.] / ред. Є. І. Сокол ; уклад. Г. В. Лісачук. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 923.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в